Jakie rozwiązania pomogą w utrzymaniu i rozwoju kontaktów z klientami? Jakie możliwości pojawiły się w zakresie Customer Relationship Management? Jeśli chcesz być na bieżąco i posłuchać ciekawych wykładów, przyjdź na VII. edycję konferencji “CRM GigaCon 2011” (24 maja, Warszawa,Courtyard by Marriott).
Zakres tematyczny to m.in.:
- Zarządzanie projektami CRM
- Integracja systemów CRM i ERP
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
- E-business, E-commerce
- Outsourcing CRM
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
- Mobilny CRM
Na konferencję zapraszamy:
- kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
- osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
- kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
- analityków danych o klientach oraz sprzedaży
- osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
- administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:
Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań i usług podczas konferencji, zapraszam do kontaktu.
Koornynator projektu
Weronika Szczubełek
e-mail: weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427-36-45
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
=======================